طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور رایتل،این شرکت خدمات ارتباطی به عنوان اپراتور پیشگام در ارائه خدمات جدید، در 9 دی ماه 1398 میزبان برگزاری سی و هفتمین فروم اینترنت اشیا، در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.
 

سی و هفتمین فروم اینترنت اشیا ایران برگزار شد

علاقه مندان جهت سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانند به مراکز و سیم کارت مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوید.

در این فروم که با حضور نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت توانیر، شرکت صا ایران، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و شرکت‌هایی از این دست برگزار شد تاثیرات پایش و مدیریت سوخت از طریق اینترنت اشیا بررسی شد.

اینترنت اشیا، به معنی اتصال دستگاه‌های مختلف به یکدیگر از طریق اینترنت است. این قابلیت افراد را قادر می‌سازد تا اشیا مورد استفاده خود را از راه دور و به کمک زیرساخت‌های اینترنتی مدیریت و کنترل کنند.

گفتنی است فروم اینترنت اشیاء ایران (IiF )، نمایانگر تعامل سازنده و پویا میان تمامی ذی نفعان ایستم IoT (اینترنت اشیا) کشور است که در قالب یک ساختار غیر دولتی پیشرو و تصمیم ساز، زمینه رشد و توسعه درون‌زا و برون‌گرای خدمات اینترنت اشیا در تمامی بخش‌های اقتصادی کشور را فراهم خواهد آورد.

از جمله موضوعات مطرح شده در این فروم صرفه‌جویی 4 هزار مگاواتی برق 20 هزار مشترک با استفاده از کنتور هوشمند در تابستان 98 و استفاده از این تجربه موفق برای مدیریت مصرف انرژی دو استان تهران و البرز بود.

اینترنت ,شرکت ,فروم ,اشیا ,خدمات ,استفاده ,اینترنت اشیا ,فروم اینترنت ,طریق اینترنت ,اینترنت اشیا، ,هفتمین فروم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برای تو سیمرغ پرواز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان نهالستان زرین تاج برادران صوفی